Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Світлогірської ЗОШ I-III ст.
імені Антона Петровича Біленка

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Структура навчального року 2019/2020
І семестр:
02.09.2019-27.12.2019
Осінні канікули:
28.10.2019-03.11.2019
Зимові канікули:
30.12.2019-14.01.2020
ІІ семестр: 15.01.2019-29.05.2020 Весняні канікули:
23.03.2020-27.03.2020
Розклад дзвінків
1й урок: 8:00 – 8:45
2й урок: 8:55 – 9:40
3й урок: 10:10 – 10:55
4й урок: 11:05 – 11:50
5й урок: 12:00 – 12:45
6й урок: 12:55 – 13:40
7й урок: 13:50 – 14:35
Погода

Шановні батьки!

Звіт заступника директора  з навчально-виховної роботи Малькової С. В. "Основна виховна    діяльність школи"
 
Звіт заступника директора  з навчально-виховної роботи Блискун Н. І. про результати навчальної діяльності школи. 
 
Звіт директора Світлогірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Антона Петровича Біленка Кобеляцької районню
Поради батькам, що допомагають дітям навчатися:

1. Намагайтеся співпрацювати з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес-найкраща з мотивацій.
2. Кращий час для приготування уроків з 15.00 до 17.00.Після 15-20 хв. виконання домашніх завдань краще робити 10-15 хв."перерви" ( бажано рухливі).
3. Повторюйте вправи.Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика.
4. Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.
5. Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
6. Працюючи з дитиною, її не слід перевантажувати. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена.
 
"Віковий" портрет дитини на порозі школи:

-
у дитини є бажання піти до школи; 
-  впевнена у своїх силах, доброзичлива,відкрита зовнішньому світу;
- у грі проявляє ініціативність, самостійність.Любить малювати,конструювати, полюбляє рухливі ігри.Легко обирає собі партнерів-друзів для гри;
- активно спілкується з дорослими та однолітками,здатна домовлятися,враховуючи інтереси інших;
- допитлива, задає багато питань стосовно оточуючих предметів та явищ,намагається самостійно пояснити їх. Полюбляє спостерігати, міркувати, проявляє цікавість до книжок;
- часто фантазує;
- може виконувати прохання дорослих, намагається досягнути поставленої мети.
 
Психолого-педагогічні консультації для батьків першокласника:

Прихід до школи є переломним моментом у житті дитини. Адже відбувається перехід до нового способу життя і умов діяльності, нового положення в суспільстві, нових взаємин як з дорослими, так і з однолітками.Треба врахувати, що відмінна риса положення школяра полягає в тому, що навчання є відтепер для нього обов'язковою діяльністю. Відомо, що якість навчальної роботи щколяра оцінюється вчителем, і ця оцінка впливає на ставлення до нього оточуючих:батьків, однокласників.
Безумовно, всі діти зазнають труднощів при адаптації до нових умов навчання і виховання.Треба врахувати, що навчання в школі може викликати деякий дискомфорт для психічного здоров'я школяра. Це пов'язано, по-перше, з певними стресовими станами, яким піддається школяр; по-друге,з великою кількістю інформації,що пропонують переробити школяреві; по - третє, нераціональна організація виконання домашнього завдання дома.Таким чином, діти напружені як психологічно, так і фізично.Тому в цей період від батьків потрібна певна як моральна, так і психологічна підтримка в процесі адаптації.
 
Рекомендації психолога:
 
Психологи вважають, що батьки, у першу чергу, повинні запам'ятати наступні правила:
1. Визначити час спільної взаємодії дитини з дорослими (наприклад, 1- 1,5 години з дитиною активно співпрацює дорослий, а потім дитина працює якийсь час самостійно).
2. Необхідно батькам знати темп роботи своєї дитини, щоб вона могла працювати в оптимальному для неї темпі.
3. Часто школярам потрібна не стільки допомога з якого-небуть предмета,скільки допомога в поточній навчальній ситуації. Батькам треба "розглянути" у чому полягає їхня домомога.
4. При допущенні помилки дитиною дорослий повинен зробити так, щоб дитина сама знайшла цю помилку, а не вказувати на неї. Для того, щоб допомогти дитині знайти свою помилку, дорослий має спростити завдання, вирішивши яке, дитина змогла б самостійно виявити і виправити свою помилку.
 
Відповідальність батьків за виховання дітей   Завантажити
Пісня "Бережіть дітей"                                  Завантажити
 
 
Знайдіть, будь-ласка, час і пройдіть запропоновані Вам тести.
Це допоможе Вам налагодити відносини зі своїми дітьми,
подолати психологічний та емоційний бар'єр.
 
 
Пам'ятка для батьків
 Що ускладнює адаптацію дитини до нових умов навчання?
1. Протиріччя та неузгодженість вимог різних педагогів. До школяра вперше ставлять багато вимог. І він повинен, навчитися враховувати ці вимоги, співвідносини їх одне з одним, долаючи пов'язані із цим труднощі, тому що ці вміння необхідні у дорослому житті.
2. На п’ятикласника обрушується потік інформації, насичений термінами, незрозумілими словами. Вихід простий: поясніть дитині, що неповне, неточне розуміння слів нерідко лежить в основі нерозуміння щкільного матеріалу і в зв’язку з цим необхідно звертатися до довідників, словників.
3. У п’ятому класі багато дітей відчувають самотність, тому що улюбленої вчительки немає поруч, а класному керівникові часто не вистачає часу приділяти їм увагу в тій же мірі. А інші "шаленіють" від свободи та носяться по всій школі, задираючись навіть до старшокласників.
Дорослим у цій ситуації можливо зрозуміти, що все це — природні переживання, які необхідні для розвитку школяра, бо вони допомагаю йому стати дорослим. Якщо відчуваєте, що адаптація затягується, зверніться до шкільного психолога. Ми маємо стати біль уважними, доброзичливими, таким чином допомагаючи школяру освоїти цю позицію.
Як забезпечити гармонійне навчання дитини? У цьому періоді батькам можна скористатися рекомендаціями фахівців Філадельфійського дитячого центру по забезпеченню «гармонії між домашнім та шкільним життям дитини»:
1. Надихніть дитину на розповідь про свої шкільні справи. Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, та уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, які дитина сповіщає вам, використовуйте їх у подальшому для того, щоб розпочати подібні бесіди про школу. Обов’язково запитуйте вашу дитину про його однокласників, справи у класі, шкільні предмети, педагогів.
2. Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем вашої дитини не рідше, ніж раз на два місяці. Під час бесіди виразіть своє прагнення покращити шкільне життя дитини. Якщо між вами та вчителем виникають серйозні розбіжності, докладіть усіх зусиль, щоб мирно розв’язати їх, навіть якщо доведеться спілкуватися для цього з директором школи. Інакше ви можете випадково поставити дитину у незручне положення вибору між відданістю вам і повагою до свого вчителя.
3. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань та заохочень. Знайте програму та особливості школи, де навчається ваша дитина. Вам необхідно знати, яке шкільне життя вашої дитини, та бути впевненим, що вона отримує гарну освіту. Відвідуйте всі заходи та зустрічі, які організовують для батьків, використовуйте будь-які можливості, щоб дізнатись, як ваша дитина навчається та як її навчають.
4. Допомагайте дитині виконувати домашнє завдання, але не робіть їх самі. Встановіть разом із дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні завдання, і слідкуйте за виконання цих установок. Це допоможе вам сформувати хороші звички до навчання. Продемонструйте свій інтерес до цих завдань та впевніться, що в дитини є все необхідне, щоб виконувати їх найкращим чином. Але якщо дитина звертається до вас із питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповідь самостійно, а не підказуйте їй.
5. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу, а потім встановіть зв'язок між її інтересами та предметами, які вивчають у школі. Наприклад: любить фільми — купіть книгу, по якій поставлений фільм, так виникне любов до читання; любить гратись — купити довідники, так виникне дізнатися про що-небудь нове. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, у домашній діяльності. 6. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійно та стабільно атмосферу в домі, коли у шкільному житті дитини відбуваються зміни.
Архів записів
Друзі сайту
Сайт підручників для 9-11 класів, автор Т.І.Лисенко
Сайт ПОІППО
Сайти ЗНО проекту РДЯО
Сайт освіти
Сайт ХРЦОЯО
Сайт конкурсу Бобер
Сайт с.Світлогірське
Сайт Кришня Валерія
Сайт Кобеляцького відділу освіти
Сайт Кобеляцької ЗОШ №2
Cайт Білокіз С. В., вчителя Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ст.
Сайт ХРЦОЯО для підготовки учнів до ЗНО
Сайт Кобеляцької філії ПоблЕНЦум
Адреса школи:
вул. Комсомольська, 40 с.Світлогірське
Кобеляцький район
Полтавська область
Україна, 39262
Телефон/факс:
(05343)9-95-40
e-mail: sv100@meta.ua
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

<-- -->Copyright MyCorp © 2020