Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Світлогірської ЗОШ I-III ст.
імені Антона Петровича Біленка

Форма входу
Пошук
Посилання на
Посилання на
-->
ДСЯО України
-- -->
МОН України
-- -->
Педагогічна преса
-- -->
Календар
«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Структура навчального року 2021/2022
І семестр:
01.09.2021-25.12.2021
Осінні канікули:
25.10.2021-31.10.2021
Зимові канікули:
25.12.2021-09.01.2022
ІІ семестр: 10.01.2022-07.06.2022 Весняні канікули:
28.03.2022-03.04.2022
Розклад дзвінків
1й урок: 8:00 – 8:45
2й урок: 8:55 – 9:40
3й урок: 10:10 – 10:55
4й урок: 11:05 – 11:50
5й урок: 12:00 – 12:45
6й урок: 12:55 – 13:40 
7й урок: 13:50 – 14:35

Впровадження ІТ

 Інноваційні педагогічні технології в практиці
I. Інтерактивні технології:

Ялова А.С.

Проєкт як форма організації освітньої діяльності учнів початкової школи

Прогнозовані результати:

Проєктна діяльність створює умови для розвитку ініціатив,самостійності, сприяє процесу саморозвитку. Проєктне навчання – це соціальна активність, яка відбувається в межах учнівських груп. Через проєктне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність відповідно до ролі в навчальній команді й разом інтерпретувати результати своєї діяльності. Це також дає можливість вчителям побачити учнів у новому світлі, допомагати їм розвивати вроджені здібності в новий спосіб, що не вдається часом у традиційній системі уроку.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Метод проєктів як засіб ефективного та якісного навчання молодших школярів ".

 

Рибка І.Л.

Виявлення і розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами особистісно зорієнтованих технологій навчання

Прогнозовані результати:

Виникла потреба замінити модель освіти, в якій вчитель у репродуктивно-відтворювальній формі передає знання учням, на синергетичну модель. У такому разі вчитель співпрацює з учнем у продуктивно-інтерактивній формі, а учень є активним співучасником освітнього процесу, а не пасивним об’єктом навчання. Одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій і, зокрема, «мнемотехніки».

Друкована продукція:

Методичний посібник:  " Мнемотехніка як засіб ефективного засвоєння інформації  в умовах сучасної освіти".

 

Дегтяр В.А.

Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами сучасного фізичного експерименту та інформаційних технологій

Прогнозовані результати:

Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити рівень підвищення знань та вмінь учнів основної школи на уроках фізики на основі засобів сучасного фізичного експерименту та інформаційних технологій. Визначити педагогічні умови використання комп’ютерних навчальних програм як засобу, що впливає на активізацію пізнавальної діяльності учнів  загальноосвітньої школи.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Створення навчального середовища для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики".

 

Скляр А.В.

Формування прагнення учнів до здорового способу життя та самостійних занять фізичними вправами

Прогнозовані результати:

Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки

 

Дегтяр І.І.

Формування мовної компетентності учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інноваційних технологій.

Прогнозовані результати:

Розвиток комунікативних навичок, креативність мислення, сформованість науково-дослідницьких навичок, оволодіння ключовими компетентностями.

Друкована продукція:

Методичний посібник: «Використання фреймових структур для формування мовної компетентності учнів».

 

Шеін Г.В.

Технології колективно - групового навчання, методика веб-квестів

Прогнозовані результати:

Залучення до роботи всіх учнів класу, вироблення соціально важливих навичок роботи в колективі, забезпечення необхідного рівня засвоєння систематизованих знань з математики через розвиток комунікативної компетентності, формування здібностей до самоосвіти, потреби в самовдосконаленні.

Друкована продукція:

Методичний посібник: «Методика вивчення логарифмічних рівнянь та нерівностей методами мультимедіа»

 

 Білокіз С.В.

Використанням web 2.0 технологій, тобто хмарних технологій, застосування електронних контролюючих тестових завдань,  комплексне та системне використання мультимедійної дошки

Прогнозовані результати:

Вироблення вміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі; через розвиваючий характер і практичну спрямованість предмету  формування математичної компетентності  учнів.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Активізація міжсуб’єктних стосунків у спільній діяльності вчителя й учнів, створення емоційного налаштування учнів

до свідомої та активної роботи на уроці   засобами  ІКТ"

 

Перемітець Н.А.

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури засобами інтерактивного навчання.

Прогнозовані результати:

с    Створення умов для духовного самовдосконалення, самореалізації і самоутвердження учня. 

     Друкована продукція:

   Методичний посібник: «Методика вивчення зарубіжної літератури з використанням інфографіки»

 

Блискун Н.І.

Формування активної життєвої позиції учнів щодо зміцнення власного здоров'я.

Прогнозовані результати:

Емоційний комфорт на уроці, валеологізація освітнього процесу, оздоровчі фізпаузи, пальчикова гімнастика.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Розвиток здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи"

 

Соколенко А.В.

Гра як незмінний важіль розумового розвитку дитини, формування компетентностей засобами стратегій розвитку  критичного мислення «рафт», «діаграма вена» та «асоціативний кущ».

Прогнозовані результати:

Організація  ігрової діяльності на уроці, використання рольових ігор та інтерактивних вправ,  формування навичок і вмінь, вироблення цінностей, створення атмосфери співробітництва, взаємодії.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Використання ігрового навчання як засобу розвитку ключових компетентностей учнів початкової школи"

 

Мисливець В.В.

Реалізація діяльнісного підходу в освіті через формування в учнів ключових компетентностей:   креативність, здібність навчатися усе життя, комунікативність, самовдосконалення.

Прогнозовані результати:

Інтерактивна, навчально-дослідна, інформаційно-комунікаційна види діяльності, що відбуваються  у руслі проєктної, як провідної технології   творчої діяльності учнів, зорієнтованої на вільний вибір ними об’єктів проєктування.

Друкована продукція:

Методичний посібник: "Розвиток творчої активності учнів на уроках трудового навчання"

 

Малькова С.В.

Впровадження в освітній процес здоров’язберігаючих  технологій.

Прогнозовані результати:

Організація рухової активності школярів, використання природи, мистецтва для духовного, емоційного розвитку учнів, створення позитивного мікроклімату в класному колективі, підвищення педагогічної культури батьків засобами педагогічної пропаганди.

Друкована продукція:

Методичний посібник:  "Використання здоров’язберігаючих  технологій у процесі навчання молодших школярів".

 

 

 

 

Архів записів
Друзі сайту
Сайт ПОІППО
Сайти ЗНО проекту РДЯО
Сайт освіти
Сайт ХРЦОЯО
Сайт конкурсу Бобер
Сайт с.Світлогірське
Секто освіти - Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників
Сайт Кобеляцької ЗОШ №2
Сайт ХРЦОЯО для підготовки учнів до ЗНО
Сайт Кобеляцької філії ПОЕНЦ
Адреса школи:
вул. Молодіжна, 40 с.Світлогірське
Кобеляцький район
Полтавська область
Україна, 39262
Телефон/факс:
(05343)9-95-40
e-mail: sv100@meta.ua
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

<-- -->Copyright MyCorp © 2021